Final-veckan..

Det är så mycket som händer nu.. Har inte hunnit ta in och fattat allt riktigt. Känns helt sjukt. Imorgon går jag in på sista veckan av den här terminen, den blir intensiv med plugg, seminarie och tenta. Fyfan vad fort det har gått!
Jag har inte pluggat ens i närheten av det jag borde ha gjort, det har ju som sagt varit ganska mycket nu..
 
Dels då såklart det nya jobbet, och allt vad det innebär. Mycket info, minst sagt.. Regler hit, lagar dit. Förstår inte riktigt hur jag ska kunna lära mig allt, men polletterna faller väl på plats så småningom.. Hoppas jag.
 
Och sedan, mitt i allt detta, har jag och mitt livs kärlek köpt oss ett hus. Fattar ni eller? Vi har köpt hus! Vi har köpt ett-fucking-hus! Vårt livs största affär liksom, helt sjukt!
Blev det lättare att fokusera på plugg när man har det pirret i magen tror ni? NEJ! Inte direkt va.
Imorgon skriver vi papper, när inflytt sker vet vi inte riktigt än.. Det kommer. Men det är i alla fall vårat! Åh, jag dör av lycka!
 
Så, ja.. Denna finalvecka blir som sagt intensiv. Vi har inte fått ihop PM:et för den här delkursen än, vi har fortfarande inte fått svar på kompletteringen för den föregående kursens PM och jag har knappt pluggat alls till tentan som är på fredag, så den kommer jag förmodligen att få göra om. På Jacks 2-årsdag isåfall.
 
Jag har inte gett upp än, men min hjärna har redan tagit sommarlov och den är svårväckt. Vi får se hur det går.
 
Jag känner mig uppgiven, stressad och ledsen.. Samtidigt som jag är så lycklig att jag kan spricka. Kaos inombords? Ja, så skulle man ju kunna uttrycka det. Men snart är den värsta stressen över i alla fall, hur det än går på tentan/PM:et så är terminen snart slut och då kan jag lägga det åt  sidan en stund och fokusera på jobb, hus och familj i sommar.
 
Håll en tumme eller två för mig, att jag inte bryter ihop den här veckan.
Tack, Pusshejs.
 

Kommentarer
Postat av: Sandros

Åhh vad kul för er! och jag håller alla tummar och tår för din/er skull, ser att du har en hel del att stå i och likaså jag men jag glömmer dig inte och kommer snart, om inte till ett hus wow! Bamse kram på dig :D

2013-06-04 @ 11:21:23
URL: http://inthismoments.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0