Nära, med det skjuter ju tyvärr ingen hare..

Hej min vänner.
 
Det har varit minst sagt fullt upp sedan jag var här inne och uppdaterade sist, inte minst med det pågående husköpet. Det hade skett ett "liiiiitet" missförstånd, om man säger så. Men imorgon kan vi iallafall bocka av det, då skriver vi nämligen på de sista papprena och nycklarna blir äntligen våra!
 
Jag ska se till att göra som min mor, ta en massa bilder och använda denna blogg som en liten dagbok gällande alla projekt vi ska göra. Hennes blogg är ju bara bäst, så det blir mitt mål att sträva efter att få till en liknande här! Om ni nu mot förmodan missat henne blogg, så finns den länkad här hos mig.
 
Vi har fått svar på både tentan och PM uppgiften, och som jag förutspådde så vart det underkänt på den ena och komplettering på den andra. Surt. Men det hade nog kännts värre om jag hade gått ut därifrån med känslan av att jag lyckats,  och det gjorde jag ju inte, så.. Det var inte oväntat. Bara att ta itu med längre fram, jorden går inte under för det. 21 augusti är ju dessutom en onsdag (i vanliga fall ligger omtentorna på lördagar), så det här med att "jag får åka in på Jacks födelsedag buhu buhuu" behöver jag ju inte bekymra mig om längre, vi får helt enkelt fira honom på fredagen istället!
 
Kompletteringen som vi fick på våran PM:uppgift är däremot åtgärdad.. Tack vare vem? JOOO, tack vare mig ska ni veta! Jag frågade en ny kollega/vän om hon kunde ge mig några tips, sen gjorde om hela skiten själv, skickade in och tänkte att det får väl bära eller brista. Fick svar dagen efter om att vi var godkända, tror ni att det var nå skönt att skicka mess till mina fellow grupparbetare och berätta den glada nyheten?! Fyfan, underbar känsla!
 
Jobbet rullar på fint, jag lär mig någe nytt varje dag och för varje dag så känner jag mig mer och mer trygg i min roll (peppar peppar?) Känns ap-bra!
Efter jobbet idag så åkte jag raka vägen hem till Mami, där hela familjen befann sig. Det bjöds på grillat och trevligt sällskap, kunde inte ha varit bättre! Vidare hem för att starta packandet inför vad som komma skall.. På lördag morgon åker vi nämligen till Norgeland och umgås lite med fina familjen, måndagen som följer möter vi upp ytterligare ett gäng underbara människor och sedan åker vi tillsammans mot Skottland på lite semester!
Jag är nervös inför en två timmar lång flygresa med Mr Rastlös (Jack), men det får helt enkelt lov att gå.
 
Så, där har ni en liten summering av det som skett i mitt liv den senaste tiden och lite om planerna inför veckan som kommer. Håll till godo, man vet ju aldrig när jag slår ner fetarslet och skriver här igen.
 
Pusshejs med er!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Bästa du jag tog de och de låter helt perfekt i mina öron! När flyttar ni? Ska bli så kul och se hur du har de nu efter alla dessa år.. Hör av dig så fort du flyttat eller jag när jag ser att du har fått ditt slott :) Puss

Vet inte om du fick det där sist? Har en känsla att du har flyttat in nu? Längtar så att få träffa er och jobbar inte alls mycket längre :) hur har du de? kram

2013-08-29 @ 12:44:09
URL: http://inthismoments.blogg.se/
Postat av: Sandra

Bästa du jag tog de och de låter helt perfekt i mina öron! När flyttar ni? Ska bli så kul och se hur du har de nu efter alla dessa år.. Hör av dig så fort du flyttat eller jag när jag ser att du har fått ditt slott :) Puss

Vet inte om du fick det där sist? Har en känsla att du har flyttat in nu? Längtar så att få träffa er och jobbar inte alls mycket längre :) hur har du de? kram

2013-08-29 @ 12:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0