Nytt kapitel

Ni är fortfarande några tappra själar som tittar in på min lilla blogg, himla kul att se tycker jag!
Om någon vecka börjar ett nytt kapitel i mitt liv, en stor utmaning står för dörren och jag funderar på om jag ska sätta igång att blogga igen så att ni får hänga med på den resan?
 
Bra sugen är jag ju, det ska jag inte sticka under stolen med.. Men huruvida tiden och orken kommer att finna där vet jag inte än, så det får väl helt enkelt tiden utvisa. Ett inlägg om dagen ska man väl kunna klämma ur sig iallafall, hehe.
 
Några av er kanske blev lite nyfikna nu på vad fanken det är jag ska sätta igång med egentligen, det kommer jag att berätta för er.. Så småning om. Just nu måste jag fokusera lite.
 
Pusshejs sålänge!
 

Kommentarer
Postat av: Mamzi

Ahh.... det är verkligen på tiden att vi får läsa dina lattjo inlägg!
Pusspåre hjärtat

2013-01-09 @ 17:18:47
URL: http://rosendal.blogg.se
Postat av: Emelie

Meeh vilken cliffhanger.. ;) Klart vi blir nyfikna!

2013-01-09 @ 17:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0