Imorgon börjar det..

.. Imorgon vänder jag blad i "Boken om Malin" och börjar på det nya kapitlet jag nämnde tidigare. Från och med imorgon kommer mitt liv att se något annorlunda ut. Om jag är taggad? Svar ja. Är jag nervös? Mycket.
 
Imorgon börjar jag plugga Ekonomi vid Örebro Universitet. Det tog ett bra tag (en sisådär 7 år..) för mig att bestämma mig. Ska jag plugga vidare, ska jag inte? Om jag ska, vad ska jag studera? Nu har jag äntligen bestämt mig, som sagt valt ekonomi, och tänker gå all in. Bättre sent än aldrig va?
 
Så nu vet ni vad det är jag ska göra. Hoppas att ni håller tummarna för mig..
Nu ska jag nog försöka sova. Pussnatti.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag ska hålla både tummar och tår! Men du kommer klara det galant, det vet jag <3

Svar: Tack fina du <3
tableforone.blogg.se

2013-01-20 @ 22:17:57
URL: http://rockndoll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0