Nu ska hon få..

"Sitter du här och klagar på dåligt fokus? Din tönt, nu ska du får något riktigt att klaga på.."
 
Ungefär sådär antar jag att tankegångarna gick när Hen däruppe hade läst mitt tidigare inlägg. I lördags åkte jag nämligen på en av de värsta sjukorna jag nånsin haft och vipps så fick jag lite annat än dåligt fokus att klaga över. Mission completed, tack för den televerket!
 
Kan helt ärligt säga att jag aldrig mått så dåligt i mitt liv, inte vad jag kan minnas iallafall.. Ringde förtvivlat till vårdcentralen igår och bad att få komma ner för få halsen kollad. Jacken har också varit sjuk (är inte fullt frisk än) och jag tänkte att penecillin, det är ju bra grejer.. Först fick jag en tid samma dag, skulle dit för halsprov kl 15, men sedan började hon babbla om virus hit och dit, svininfluensa och så vidare och sen sa hon: "Förresten, vänta och se om det blir värre.. Blir det de så kan du ringa igen så får du en tid, annars är det bara att vänta ut. Det tar ungefär en vecka."
 
Öh, okej. Hon ville inte ha dit mig alltså. Okej, jag kan vänta ut skiten.. Tid har jag ju gott om! Not. Jävla skiiiiit!
 
Idag känner jag mig dock mycket piggare, kanske beror det på att jag regelbundet tar alvedon och theracough, men ändå.. Imorgon är det jag som drar till plugget. Idioti, kan man tycka, men jag måste. Jag har förlorat 4 dagars plugg tid, känner mig om möjligt ännu mer stressad än vad jag gjorde innan och det dåliga fokuset sitter fortfarande i.. Måste komma in i tänket igen, måste hitta fokus!
 
Håll tummarna för att jag inte får ett återfall under natten, då är jag körd.
 
Innan jag säger hejdå för idag så vill jag tacka min obeskrivligt underbara mor och min obeskrivligt underbara syster för att ni hjälpt oss med Jack, både jag & Baby har legat däckade de senaste dagarna och det är inte lätt att ha hand om en liten sjukling när man själv knappt har ork i kroppen att gå på toaletten.
Ni är bäst, ni kan aldrig förstå hur mycket det betyder för oss och vi kommer aldrig att glömma det!
 
Pusshejs med er, och speciellt puss till er två!
 

Kommentarer
Postat av: Myri Myrsson

Tar gärna hand om lillprinsen!! Loove you <3

2013-02-14 @ 10:37:26
URL: http://myberglind.ses
Postat av: Mamzi


Klart vi ställer upp! Men det var en j-a sjuka ni hade som smittade mig... urk, haha.
Puss å kraaam

2013-02-15 @ 17:19:27
URL: http://rosendal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0