Introduktion - Check!

Japp, idag var det muntig redovisning av det arbete som vi jobbat på under dessa två veckor.. Dokumentet skickade vi in igår. Tror att det gick rätt okej.. Man vet ju aldrig säkert, men det fanns iallafall dom som (åtminstone under den muntliga delen) var sämre än oss.. Så sämst blir vi inte, men om det räcker för ett godkänt återstår att se.
 
Spännande! Not. Enbart en pain in the butt, tycker jag. Vill bara veta..
 
En sak som jag däremot vet, i och med att detta moment blev klart idag, är att från och med nu är det andra grupper som gäller. Känns bra som fan! Det blir jag, Jessica från den tidigare gruppen och en ny tjej som heter Emma och jag tror att vi kommer att fungera bra ihop. Huvudsaken är att jag slipper arbeta med "Kalle Stropp" någe mer iallafall, jävla besswewisser..
 
Nu ska jag plocka ut en plåt med dumlekakor ur ugnen, ta mig en dusch och sen fylla på mitt glas med iskall cola och slå ner fet-arslet i soffan.. För det mina vänner, det är jag värd nu!
 
Pusshejs!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0