Two down, two to go!

Yeees, ni hörde rätt! Jag klarade även denna tenta, Externredovisning och räkenskapsanalys - Check!
Två tentor kvar på den här kursen, den första redan på onsdag nästa vecka.. Ingen ro, ingen rast!
Motivationen till att plugga inför denna tenta är däremot väldigt låg, ett riktigt flummigt ämne ska sätta sig i en redan luddig hjärna och det är ingen lätt uppgift mina damer och herrar.
 
Hoppas att det går vägen i alla fall, det vore ju rätt awesome att kunna säga vid den här kursens slut att jag satte varenda tenta på första försöket. Faktiskt. Två av fyra är i alla fall avklarade, jag är nöjd!
 
Fick dessutom ett himla trevligt samtal alldeles för en stund sen, så nu fick jag ännu mer att "plugga på".. Haha, äsch. Tar det som det kommer.
 
Pusshejs med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0