Pusta ut, snart så..

Hallå mina vänner!
 
Imorse var det tentadags och efter det gick vi raka vägen mot biblioteket och fortsatte med PM:uppgiften. En himla effektiv dag med andra ord!
Tentan kan gå hur som helst känns det som, frågorna var verkligen breda och man kunde tolka dom på flera olika sätt.. Svaren som vi skrev på vissa av uppgifterna skilde sig ganska mycket åt när vi i gruppen satt och gick igenom frågorna efteråt. Jag vet att jag misslyckades brutalt på första frågan, men i övrigt kan det som sagt gå precis hur som helst. Jobbigt som fan, hade varit skönt att gå ifrån salen men känslan i magen av att det gick skitbra.
Men men, nu är det gjort i alla fall.. Skönt det.
 
Imorgon blir det att plugga inför den muntliga redovisningen och senare på eftermiddagen har jag ett viktigt möte att gå på. Har inte ens hunnit bli nervös inför det än, men jag skulle tro att det kommer.. Håll tummarna för mig är ni goa!
 
I helgen far jag och min fina lilla familj och hälsar på den andra fina lilla familjen i Norgeland. Ska bli så mysigt och kul att träffas! Skönt att komma iväg också, rensa skallen efter allt vad tenta och PM heter och bara fokusera på att ha trevligt!
 
Det var allt för idag, pusshejs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0