En bra dag, helt enkelt

Japp, trippen till Köping gick bra och det gjorde även Jackens dagisbesök som idag blev aningen längre än tidigare. Det tråkiga som Köpingsbesöket medförde är ändringar i den kommande vardagen.. Men det visste jag ju, så det är inget att sura över. Bara att bita i det sura äpplet, hålla käft och köra på. Men är det någon som har ett jobb tillövers så kan ni ju hojta till!
 
Resten av dagen har varit lugn och skön, jag och lilleman sov eftermiddag när vi kom hem (ja, jag var trött jag med) sen när herrn i huset kom hem så blev det myspys, matlagning och bus tills det var dags för lilleman att sova igen. Nu sitter jag och Baby här i soffan och ser på Nybyggarna, Arga-Anders nya program, och hittills verkar det jävligt bra. Hemskt, men bra. Reality-ceck liksom.. Man ska inte klaga.
 
Svarar på en kommentar i nästa inlägg, så klicka in om en stund igen så får ni läsa det!
Pusshejs med er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0