Mjaa, det tar sig..

Vaknade upp med fnasiga läppar och kände på mig att det blivit vitt ute.. Och visst hade snön lagt sig! Visserligen bara litegrann, hade helt klart hoppats på mer, men jag får väl vara nöjd för stunden.
 
Nu får det gärna bli omkring -2/-5 grader, ännu mera snö och sedan hålla sig där resten av vintern. Det är svinkallt här i tvrummet nu.. Elementen anpassar sig nämligen lite efter vädret, blir det varmt ute så pausar dom och när det sedan blir kallt igen så hinner dom inte upp i temp innan det blir varmt ute igen. Så dom irrar förvirrat upp och ner i grader, hamnar på temperatur "fes-ljummen" och är man riktigt tyst kan man nästan höra hur dom skriker: - Men förihelvette bestäm er nuuu! Stackarna.
 
Förresten, nu när det är vitt ute så finns risken att jag påbörjar pyntadet idag.. Då förlorar jag alltså tävlingen mot mig själv, men det kan jag leva med. Får se hur det blir.
 
Mer kaffe nu, Pusshejs!
 

Kommentarer
Postat av: E

Tycker man får börja med pyntet nu! Ju längre jul, desto bättre :D

2012-11-29 @ 10:18:42
Postat av: Mamzi

Hehe, din galning... vem fasen vill ha vinter nu? :P
Det räcker om det är vitt under julen :D
Massa kramar till er! <3

2012-11-29 @ 10:20:15
URL: http://rosendal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0