Jag håller, och håller, och håller.. Och håller.

Hittills har det inte kommit upp en endaste julpryl i hela hemmet, kan inte minnas att jag någinsin hållit mig till justförsta advent med att pynta.. Rekord! Men det har blivit lite av en tävling med mig själv, jag SKA klara av att hålla mig till helgen. På fredag smäller det och det ska se ut som att Tomten himself har kommit hem till oss och spytt över hela lägenheten.. Whoho!
 
Det ska tydligen bli snökaos under den här veckan, och visst snöar det, men nå vitt på marken har jag inte sett av än.. Skit-blask. Så, nu håller vi alla tummarna för att det ska bli lite kallare och att det blir supervitt till första advent!
 
Kom igen alla, hejja hejja snö snö snööö!
 
Pusshejs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0