Jag förlorade..

.. Men lika glad för det är jag! Det blev såå myyyschit! Håller med Emelie, ju längre jul desto bättre.. Nu ångrar jag nästan att jag inte pyntade tidigare.. Men jaja. Det ser dock inte ut som att tomtefar har varit på besök, kom på det under tiden jag höll på att det får bli lite mindre prylar i år. Att ställa saker på exempelvis tvrumsbordet fungerar ju liksom inte när man har en liten pöjk som ska på och pilla på allt.. Och så har vi ju Jack också. Möhöhö.
 
Sitter för  stunden med två zombie-dödande tvspels-nördar (som pratar högt, inlevelserikt och tjuter som små flickor) och Emelie, vi dricker lite glögg (ja, med is såklart.. Det kan ni nog vid det här laget) och har det sådär allmänt trevligt som man har ibland.
 
Så, nu vet ni det. Nu ska jag återgå till fredagsmyset.
Pusshejs med er!
 

Kommentarer
Postat av: Mamzi

Va mysigt ni har det! Har druckit glögg med is jag med :D

Svar: Glögg med is är bäst! :)
tableforone.blogg.se

2012-12-01 @ 01:11:29
Postat av: Sandros

Tack finaste malin! han är gosigast i världen... när han vill ;-) de ska jag absolut göra! hoppas allt är bra med dig och din fina familj. Gott nytt år på er <3

2012-12-31 @ 00:02:37
Postat av: E

Mera tableforone åt folket! Jag vill ju veta vad du sysslar med :D

2013-01-04 @ 10:33:03
URL: http://rockndoll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0