Prinsessan är här!

Jag tar fram stora skämskudden och säger ett stort fett förlåt till mina kära läsare, det är minst sagt fullt ös här dagarna i ända och jag har inte haft ro i kroppen att skriva något inlägg.. Och brist på ro i kroppen + dålig fantasi = dålig kombo! Så lilla bloggen har fått vila sig lite, men är nu tillbaka med ny energi och härliga vårkänslor! Hoppas innerligt att det håller i sig, haha.

♥ Vill börja med att välkomna prinsessan Celine till världen och skicka ett stort grattis till Mamma Alina & Pappa Tommy, är såå glad för eran skull! Igår fick nämligen Jacken sin första kusin-vitamin, helt underbart! 

Vi firade detta med en promenad och glass i vårsolen och lite senare blev det grillpremiär på Rosendal. En underbar dag på alla sätt och vis, kunde knapppast ha blivit bättre! Okej, om det hade varit lördag och mer ledigt då kanske.. Men vafasen, man kan inte få allt.

I helgen har det varit invigning ute vid Sätra, himla trevlig tillställning med massa underbara människor, kanonbra väder och mat i stora lass. Gött gött!
Fick även hoppa hoppborg för första gången på x antal år och japp.. Barnasinnet finns kvar! Konditionen lyste dock med sin frånvaro och efter cirkus 5 min i borgen var mina ben som spaghetti och jag hade blodsmak i munnen.. Helt galet. Vad hände liksom? Förr kunde man ju lätt ha fördrivit en timme i en såndär jävla borg och man hade knappt fått pärlor i pannan.. Pinsamt. Skyller på att jag fått barn, det känns bättre då.

Vi har även hunnit med ett besök i Värmland under tiden som gått, fruktansvärt trevligt det också! Hälsat på hemma hos Babys pappa och Mariette, svängde dessutom förbi hos kusinen med familj och därmed fick Jacken träffa sin lille syssling för första gången. Saknade dock Faster Anna, men det blir fler gånger!

Mja, som ni hör så har vi hunnit med en del och detta är ändå bara ett litet urval av alla roligheter vi har pysslat med. Får försöka bli bättre på det här med uppdateringar, igen. Om inte så kommer jag att bli "telefon-terroriserad" av underbara Emelie.. Men ärligt talat, det var det sämsta hotet i världshistorien.. Jag älskar ju att prata med den tjejen! Så för mig så är det ju bara en win-win egentligen, men lyser jag med min frånvaro igen så vet ni vem ni ska skylla på, hehe.

Pusshejs med er sålänge!

Kommentarer
Postat av: E

Haha, du vet inte vad du ger dig in i så fall ;D

2012-03-26 @ 14:29:20
URL: http://rockndoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0