Vår vår vååår

Detta väder alltså, det är ett jävla tjat om detta väder men det går ju inte att förbise det på någe vis. Det är helt underbart!

Igår såg jag att man börjat köra sopbilarna här i stan, visserligen bara en liten skrutt-variant på trottoarerna men ändå. Det är ett vårtecken enligt mig! Lite tidigt att hoppas på att våren redan kommit för att stanna kanske, men jag håller tummarna.


Snödroppar på Rosendal, vårigt och fint!

Jacken har vaknat från sin förmiddagslur, snart dags att ta tag i dagen.. Måste bara sätta på mig ansiktet först. Suck, finns det nå tråkigare än att sminka sig? Det hamnar ju lätt på topp-tio listan iallafall..

Pusshejs med er!

Kommentarer
Postat av: Fiffi

Duscha o borsta tänderna e ju det tråkigaste som finns!! HATAR verkligen att borsta tänderna!! Haha

2012-03-14 @ 12:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0