Spelkväll, bio & myspys

Har haft en riktigt mysig helg, bara myst och umgåtts med familjen. Underbart! Spontan spelkväll efter en heldag på Rosendal i lördags, aldrig fel! Det gick däremot inte speciellt bra för mig vad gäller spelandet, förlorade i stort sett alla spel vi gav oss på.. Men vad gör väl det. Skrattade gott gjorde vi iallafall, och det är det som räknas!

Igår fick vi ett enormt bio-sug jag & Baby, så Jackos fick hälsa på hos Moster Myri & Momi en sväng medans vi kollade på filmen Journey to the mysterious island. Riktigt bra film tycker jag! Den visades i 3D dessutom, vilket gjorde att jag pruttade i brallan ett par gånger, men det gjorde ingenting.. Doften av popcornen var starkare. Inte lätt att hålla i det man inte har i handen, som man brukar säga.

Jacken sover fortfarande förmiddag, när han vaknar är det vi som tar oss ut på en promenix. Risken finns att soffan växer fast i röven på mig annars, och det vill vu ju inte. Den är tillräckligt stor som den är.
Tycker allt att vädret kunde ha varit bättre, men man kan ju inte få allt..

Ha en bra måndag allihopa, Pusshejs med er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0