Snubbeltrådar i stan?

Höll på att halka i en nerförsbacke idag, hade jag inte haft vagnen hade jag garanterat hamnat på rumpen.. Kanske skulle låta soffan växa fast trots allt, då landar jag iallafall mjukt.
Efter ännu en bit så vrickade jag foten på en brunnskant och föll rakt ner smack-boom-pang på båda knäna, ont som faen gjorde det och jag drog nästan med mig Jackos i fallet eftersom att jag krampaktigt höll fast med klorna i vagnen..

Ingen bra start på promenixen, men vi kom hem hela och hållna iallafall. Skönt det!

Spenderade resten av eftermiddagen med Myri, lika trevligt som alltid. Fick ett par träningsbrallor av henne, så de gamla trasorna som jag hade på mig åkte raka vägen ner i sopkorgen och för att försäkra sig om att jag inte skulle plocka upp dom igen (och anväda som "bra-o-ha brajlers") så drog Myri jordens loska på dom. Shyssta bananer, haha.
Men det var väl lika bra, dom hade gjort sitt.. Minst sagt.

Imorgon är det BVC som gäller igen, så nu får ni över natten på er att slänga in era gissningar..
Vad väger dunderklumpen denna gång? Kom ihåg, dagens bajsblöja står på spel!


Vem skulle inte vilja ha en bajsblöja bakad av denna vackra skapelse? Det undrar jag det.

Nu blir det bingen, tröttmössor är vi allihopa.
Pussnatti!

Kommentarer
Postat av: mormor

Jag gissar på 8,3 kilo :)

Pusspåer!!!!

2012-03-05 @ 22:02:47
Postat av: Anonym

8680 tror jag sms:sa över blöjjäveln bara!!!

2012-03-06 @ 08:35:13
Postat av: Fiffi

8580 gissar jag på;) hahaha. Känner på mej att ja är nära;) men jag byter blöjan mot en kopp kaffe:))

2012-03-06 @ 14:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0