Kvinnan som har allt

Igår rensade jag upp allt skit och städade uteplatsen, när jag var klar där ute så dammsög jag och sedan bakade jag en kaka. Stortartat. Tog årets första fika där ute också, först en kaffe med Papi på förmiddagen och på eftermiddagen kom Mami förbi och drack kaffe och åt en bit banan/choklad kaka med mig och Jackos. Helt underbart!

Idag har jag, som "straff" för att jag inte gjorde rent golvbrunnen ordentligt i lägenheten innan vi flyttade (Sorry Tildus, men jag visste faktiskt inte hur man gjorde för att få loss den vita delen), gjort rent vår egen golvbrunn.. Som liksom allt annat som har med den här lägenheten att göra var riktigt äckel-päcklig (jävla tjat, men vafan..).
Familjen som bodde här innan var 50/50 svensk-utländsk, och inget ont om våra kära ny-svenskar nu.. Men dom är hårigare. Så ja, jag förstår varför inte vattnet rann undan ordentligt.


Ikväll är det vi som bjuder på drinkar, sugen?

Nu vet jag att ni undrar, finns det nånting som den där kvinnan inte kan?!
Svaret är nej, jag kan allt faktiskt.

Nu blir det lite mer kaffe innan jag sätter på mig ansiktet.
Ha en underbar fredag, Pusshejs!

Kommentarer
Postat av: tildus

haha malin du jag menade inge illa hoppas du inte tog de så!! Men jag fick kämpa jag med, fattade först inte heller, så jag skyller absolut inge på er =) Hur ska man kunna göra rent om man knappt vet hur man får upp den? =)

Jag vill gärna ha en "exotisk" drink kväll! HAHA

2012-03-02 @ 13:02:03
Postat av: Emsi

Haha, usch & blää vad vidrigt! Och tack för det sötis <3 Saknar dig!

2012-03-02 @ 22:03:46
URL: http://rockndoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0