Katt?

Sådärja, bakverken är nu levererade och redo att fikas på.. Hoppas att dom går hem hos gästerna!


Kokosmuffins med blåbärsfrosting, himla goda blev dom faktiskt.

Jacken sover en sväng, under tiden jag vaggade på honom ute i vagnen så kom grannkatten och hälsade på som vanligt.. Får en känsla av att han/hon valt att flytta hemifrån och in till oss istället, den kommer nämligen och hälsar på hos oss varje dag. Får se hur det hela slutar.. Kanske blir vi kattägare inom en snar framtid.
Spännande, haha.

Nu är det jag som hugger in på matlådan som står i kylen.. Fisk med potatis och spenat, mumma!
Pusshejs med er!

Kommentarer
Postat av: B-M

Hej Malin! Tänkte bara berätta att sonen smakade en muffins direkt igår när jag kom hem med dem och de var "asgoda" sa han :) Sambon mumsade i sig en mockaruta och även de var supergoda! Jag lämnar plåt/tallrikar till Carina på måndag. Tack än en gång. Ha en trevlig helg! Kram / B-M

2012-03-30 @ 10:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0