Julafton vareviga dag!

Igår kom bästa Momi förbi med en överraskning till Jack, en himla efterlängtad present måste jag säga! Mest för min skull, då han med sina drygt 8,5 kg snart hoppar sönder mig, igår fick han äntligen en hoppgunga!

Först undrade han väl mest vad fasen det var för någe som vi stoppade honom i, men kom snabbt på hur den fungerade och hoppade och skuttade hej vilt, riktigt kul att se!


Skutt-Kungen, han märkte genast sitt revir på gungan med en übersnygg dreggelkant.

Papi var här på förmiddagen en sväng och drack lite kaffe, han åkte ifrån båda sina mobiler. Undrar just hur jag ska nå honom för att meddela detta? Han får helt enkelt märka det själv.. Lite förtvivlar är jag allt, att jag inte får vara med när han upptäcker att han saknar sina älskade telefoner.. Det mina vänner, det hade varit kul att se!

Ikväll ska jag & Baby på bio i Örebro, Jacken ska umgås med Moster Myri & Momi under tiden. Inte honom emot, uppmärksamhet till tusen och kanske till och med får klappa lite (läs klämma och dra) på Molly, han blir alldeles uppspelt när han ser den katten!

Nej, nu kommer snart Emelie hit och fikar lite.. Äntligen får jag träffa min fina vän igen, känns som år och dagar sedan sist.. Fast det var de ju naturligtvis inte, men ändå. Saknar henne lika mycket ändå!

Ha en underbar fredag godingar, Pusshejs!

Kommentarer
Postat av: E

Det var så mysigt att prata med dig igen! Oftare är ett ord that comes to my mind så att säga :)

2012-03-09 @ 23:49:40
Postat av: tildus

fina fina Jack!

2012-03-10 @ 13:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0