Pratar i sömnen..?

Det blev visst en tidig morgon idag igen, fast denna morgon funkar åtminstone tv'n.. En får va glá för de lille!
 
Igår vid lunchtid kom förresten lappen från ABO med informationen om att en omfattande renovering, av bland annat soprummen, skulle ta fart.. Bättre sent än aldrig tänker jag då, vittsig som man är.
 
Måste ju flika in, som närmare 100% av alla blogg.se's användare redan nämn, att detta nya blogg.se är brutalt segt.. Väldigt bra upplagt, men det spelar ju ingen roll hur fancy det är om man ändå inte kan använda det utan att vilja kasta datorn i väggen.
 
En kul grej däremot är att rosen som jag planerade om i våras har slagit ut och att jordgubbsplantorna som jag flyttade på ser ut att ha blivit vattnade med steroider. Kul när det går bra med växtligheterna, trots mina inte allt för gröna fingrar!
 
Jacken far fram som en virvellvind över hela hemmet, hänger i gardinerna, pillar på förstärkaren eller drar i blomman som står i tvrummet.. Snart dags för frulle, sen får det väl kanske bli en liten tupplur idag igen. Det visar sig.
 
Ska se till att printa in lite bilder så småningom, men för nu får det duga med en massa dravvel.
Pusshejs med er!
 

Kommentarer
Postat av: mamzi

Saknar att läsa dina härliga inlägg!!
pussss

2012-09-01 @ 12:28:24
URL: http://rosendal.blogg.se
Postat av: Maddiii

Börja bloggaaaaa igen!!!!

2012-09-04 @ 23:10:46
URL: http://maddeberglind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0