Välkommen 2012!

Nytt år, nya tag.. Eller vad är det man brukar säga?

Nyårsafton var helt underbart bra, började kvällen uppe på berget med en massa trevliga människor och en löjligt god trerättersmiddag.. Tyfusan, om jag stänger ögonen och koncentrerar mig lite så kan jag fortfarande känna smaken i munnen.. Mumma var det!
Efteråt vandrade vi neråt för att möta upp Tildus & Jonas och fortsatte firandet med dom hemma hos oss, hur kul som helst!

Fick mig även en rejäl jävla överraskning när vi kom in igen efter att ha varit ute och kollat på raketerna vid 12-slaget, trodde inte att det var sant först.. Men det var det allt.

Så nu är vi alltså förlovade, ett stort fett grattis på oss! Hiiihiii! ♥♥♥

Gårdagen spenderades mestadels i soffan, helt klart tillåtet.. Snöade en massa gjorde det också, bättre sent än aldrig tänkte jag när jag såg det. Men nu regnar det igen, så den lyckan blev ju allt annat än långvarig. Men men.. Nu spelar det egentligen ingen roll, det är ju över jul och nyår som man helst vill ha det vitt ute, så nu kan det lika gärna få bli vår och varmt igen. Faktiskt.

Just nu sover Jacken förmiddag och jag sitter som vanligt med min älskade kaffekopp och slöglor lite på tv'n, vad vi tar oss för när han vaknar återstår att se. Det var tänkt att vi skulle ta en promenix med Myri idag, men i det här vädret vettefaen om det skulle bli en så trevlig promenix faktiskt.. Så vi avvaktar.
Det kan ju klarna upp.

Gott nytt år på er sålänge, Pusshejs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ihihiihihhi är så glad för er skull!!

Är så glad att VI fick vara med om det!!

Häftigaste jag vart med om det där året, bra slut på 2011!! Nu har vi massor att se framemot 2012 tack vare Er!! :-)



<3

2012-01-02 @ 20:24:31
Postat av: Emma

Stort Grattis till er:)

2012-01-03 @ 21:12:46
Postat av: Baby

Du, Jag och Jack för alltid baby!!

2012-01-04 @ 10:00:19
Postat av: maddiii

ahmen duuuuråååå!!!!! hihhihi PUSS

2012-01-05 @ 19:18:13
URL: http://eazycover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0