Promenix och nya ljusstakar.. Igen.

Vi trotsade skitvädret idag och mötte upp bästa Fiffilutt & såklart Söt-Hugge för en liten promenix, vandrade utåt mot ÖoB och handlade lite nödvändigheter och sedan strosade vi in mot centrum igen.. Fruktansvärt trevligt!

Fick med mig ett nytt set ljusstakar hem (nej, jag har inte haft sönder de andra), en "bords-variant" av de som jag köpt tidigare.. Himla fina och passade utmärkt på köksbordet gjorde dom också! Ska bli så in i helvette kul att stöka och greja i nya lägenheten sen, känslan av att veta att man ska bo där ett tag gör ju liksom att man vill bona in sig och satsa på att trivas ännu mer!

Ska trixa med klisterlappar på kaklet i köket också (trots att jag lovade mig själv att aldrig mer röra en klisterlapp efter att ha "kaklat om" ett helt badrum), tror att det kommer att bli pricken övet i:et. Gäälet snyggt kommer det att bli.

Imorgon är det fredag igen, Emelie kommer hem och spenderar helgen med oss gamla gamar här i Boga. Whoho!

Just nu rullar Prince of Persia i bakrunden, ska nog slå ihop datorn och krypa upp till min kära och se klart den.. Sedan blir det bingen.

Tack för idag, Pusshejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0