Nu är glada julen slut, slut, slut.. För länge sedan.

Det är mycket nu, många snören som hänger och dinglar fritt i luften.. Bland annat då flytten. Det går inte att göra så mycket mer än vad vi redan gjort just nu, så det är ju bara att vänta.. Och jag hatar att vänta! Vill bocka av en massa jox, nu nu nu!

Vi sa att vi skulle vänta med att packa ner julen tills vi flyttar, spara oss en onödig vända till källaren och så vidare.. Men att kliva in i tv-rummet och se våran fina gran fortfarande stå uppe när det spöregnar ute ch julen dessutom är över för länge sedan gör mig faktiskt bara förbannad..

Så nu är det jag som sätter på baby-monitorn, springer ner i källaren och hämtar kartonger och sedan sätter igång att packa ner julen här hemma.. Nu får det fan vara nog!

Jag vill inte hata våran älskade gran, men står den kvar en dag till så finns risken att jag eldar upp skiten!


Pusshej, frustrerad tjej!


Kommentarer
Postat av: E

Det tycker jag med! Puss på dig fin(astareastareaster)tjejen :) Och nästa vecka ses vi ju igen :D

2012-01-12 @ 20:30:48
URL: http://rockndoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0