Lucky number 21

Se vad jag hämtade ut i fredags!



Fick ett presentkort i julklapp och efter att ha bläddrat igenom det lilla häftet med Thomas Sabo berlocker en miljard gånger så bestämde jag mig tillslut för den här. Berlocken heter Lucky Number 21, som ni säkert kan lista ut så står den för Jackens födelsedatum. Nu saknar jag bara ett P, det står först i kö inför nästa shoppingtur inne på Bergmans Guld och sedan har jag två berlocker som alltid kommer att betyda mer för mig än de andra på armbandet!

Synd att det är så in i helvette dyrt med berlocker.. Eller det kanske är tur egentligen, skulle förmodligen få problem med axeln om jag köpte alla som jag vill ha.


Kommentarer
Postat av: maaaddi

Gud va fint!!!:)

2012-01-16 @ 17:11:43
URL: http://eazycover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0