Looking from a window above - It's like a story of love..

Börjar med att berätta att filmen inte alls var lika äcklig som jag trodde att den skulle vara.. Tänkte mig en aningen.. Ja, köttigare film. Eller så var det bara det faktum att jag hade datorn i knäet hela tiden som gjorde att jag klarade av att "se den", who knows.


Idag har vi haft en riktig segar-dag, trots att varken jag eller Baby drack en droppe igår så har vi varit lite schletna så det passade sig alldeles utmärkt att bara sega faktiskt. Himla skönt, det är ju trots allt söndag.

Åkte förbi och sa grattis till svärfar på Berget, efter det flängde vi runt litegrann för att sedan avrunda med en snabb sväng till butiken för att köpa glass och hyra film. Kvällen har spenderats i soffan och här blir vi kvar tills sängen kallar.. Som sagt, en himla skön dag.

Hörs väl imorrn igen, Pusshejs til then!

Kommentarer
Postat av: E

<3

2012-01-10 @ 10:59:33
URL: http://rockndoll.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hehe, jag lovar att skicka en till dig Malin ;D Förresten tycker jag du ska uppdatera så jag slipper kommentera på samma inlägg hela tiden! :)

2012-01-10 @ 20:04:08
URL: http://rockndoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0