Ibland undrar man ju..

Trots att jag blitt starkt avrådd att se filmen Outpost så är det just den som nu rullar i bakrunden.. Förstår inte varför jag ger mig in i filmer när jag vet att jag kommer att drömma mardrömmar efteråt. Ibland undrar man ju om allt står rätt till bakom pannbenet på mig?

Emelie & JB är här och sällskapar med oss iallafall, bjöd på middag tidigare ikväll gjorde vi också.. Mumma, om man får säga så om sin egen mat!

Det är ju trots allt "fredag" idag, så en liten filmkväll hör ju nästan till va..
Kommer nog att sitta med datorn under hela filmen, så det är inte omöjligt att det kommer ett inlägg till innan denna kväll är slut.

Hejpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0