Hej och hå..

Tackar för kommentarerna tjejor, ni är allt bra bäst ni. Tihi!

Har haft en lugn och skön helg, tagit tag i lite flytt-relaterade saker så som adressändring, flytta elen och så vidare.. Mindre kul grejer, men man måste ju liksom.. Snart är det iallafall dags, om allt går som vi önskar så sker flytten denna vecka. Skönt!

I fredags blev jag bjuden på Athena av min älskade sambo, efter det tog vi en sväng förbi Brandsta för att kolla in Midnite Eve, förutom ljudet i mickarna (som inte alls ville vara med..) var det en grym show! Men jag hade inte förväntat mig nå annat. Fast de där grabbarna ska inte spela på en gammal, sunkig brandstation i Armboga, dom ska spela på stora arenor ute i stora världen.. Hoppas att dom blir upptäckta snart och får den cred som dom förtjänar!

Under tiden som vi var ute på äventyr så var våran Lilla Skatt hos bästa Mami/Momi, det gjorde honom ingenting.. Han tycker ju trots allt ganska så jättebra sin underbara mormor, hihi! ♥
Vi var även där och fikade en sväng på lördagen, efter att vi blivit bjuda på fin-middag av JB & Emelie, kan garantera att det inte var sista gången som de två bjussa på käk! Risotton var gudomlig och osten, ja den var fantaskiskt riven!

Denna söndag har inte varit annat än degig och seg..
Fick ett ryck och började greja med vitrinskåpet här hemma på kvällskvisten, har en riktigt good feeling about it! Cleant, snygg och framför allt svart ska det bli, ju färre krussiduller desto bättre. Missade dock helt att ta en "före-bild", men har nog nåt gammalt foto någonstans som jag kan lägga upp.. Så ni får se resultatet senare, om ni vill?

Nu har vi precis fyllt på glasen med iskall glögg, kvällens film börjar snart och ja.. Det var nog allt för nu.. Jag säger härmed godnatt. Pusshejs.



Och Emelie, jag saknar dig redan!


Kommentarer
Postat av: E

Hihi, vad underbar du är finis! Miss you toooo :)

2012-01-22 @ 23:59:38
URL: http://rockndoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0