En mörk dag i Arboga.. Dubbel bemärkelse.

Flera personer ringde mig idag för att kolla om jag & Jacken fortfarande var vid liv, hade ingen aning om då vad som hade hänt här i stan..
Det var ingen dålig klump som infann sig i magen vill jag lova. Det var som ett stort svart moln bara svepte in över Boga.. Riktigt hemskt, jag tycker allt att den här staden har fått sin beskärda del av otäckheter.. Det både räcker och blir över. Hu.

När jag och Myri sedan gick förbi Landora en sväng så slocknade hela staden. Alla butiker, alla hushåll, ja till och med våra mobiltelefoner tappade all kontakt med nätet och endast nödsamtal var tillåtna. Det var liksom som att någon slagit av hela stadens strömbrytare.. Himla obehagligt det med, speciellt med tanke på vad man tidigare fått veta.

Som sagt, en mörk dag i Arboga.
Men vi lever iallafall, tack till er som skänkte en tanke till oss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0