En liten grej till bara..

Det här med att sätta ordet "tjej" framför allt.. Som tex tjej-bil eller tjej-film, ja ni förstår vad jag menar.. Jag antar att ni också kan förstå att detta stör mig något, jag ser inte mig själv som en vidare värst "tjejig-tjej" och hatar alltså uttryck med ordet tjej framför! 

Jag köpte mig en dosa General White häromdagen, det skulle säkerligen klassas som "ett riktigt tjej-snus" i mångas ögon och efter att General ändrat sitt upplägg en aning så har de ju inte direkt gjort saken bättre.


Fancy, huh?

Påsarna läggs numera i dosan i ett blom-mönster.. Gör inte det hela lättare direkt, att få bort tjej-stämpeln är nästintill omöjligt nu!

Balle.. Jaja, får väl nöja mig med att jag iallafall håller mig ifrån mini och kör med vanliga portionisar och dessutom bojkottar allt vad catch heter. Det må vara vitt, men det är iallafall stort. Och att snusa klassas väl egentligen inte som tjejigt alls, så lite butch är jag allt.. Ska se om jag inte kan få låna svärfars Mustang och ta en vända över torget samtidigt som jag kraffsar mig i skrevet. Bara för att liksom.


Och för er som undrar och kanske rent av går i taket för att jag börjat snusa igen så kan jag meddela att jag inte längre ammar min Lilla Prins, så sätt er ner förfan och andas lite.. Han mår kanoners!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0