Det är över nu..

Julen är härmed avslutad för denna säsong, inte en jävla tomte finns kvar och jag kan med all säkerhet säga att jag aldrig varit såhär glad över att städa bort julen! Laddar om och tar nya tag nästa år istället, då är det förhoppningsvis metervis med snö och så har jag ju världens finaste lilla kille som kommer att hjälpa mig att baka julegottis! (hoppas jag iallafall, han kanske hänger i garaget med dom stora grabbarna..)

Tog en paus i allt bort-med-julen-stök och for ut mot Sätra för att säga hejsvejs och dricka lite kaffe med bästa Svärmami och såklart finaste Baby. Himla mysigt sätt att slå ihjäl några timmar på!

Imorgon är det fika med Ia & Nellie som gäller på förmiddagen, senare är det vanliga fredagsbestyr som gäller.. Älskaaaaar fredagar! En riktig myshelg är planerad med tv-spel, snask och trevligt sällskap. Perfa, om ni frågar mig.

Pussnatti med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0