En smula förbannad

Flytten är avklarad, vi är så gott som i ordning med allt.. Sköööönt! Stort tack till er som hjälpte till, men ett speciellt tack till min fina mami, som var med från början till slut. Utan dig hade det inte gått så smidigt och bra som det gick, du kan aldrig förstå hur mycket det betyder för oss att du var med.. Du är bäst


Jag har spenderat morgonen med att ringa en massa viktiga samtal hit och dit, och det sista samtalet gjorde mig så förbannad och upprörd nu att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Sitter bokstavligen och skakar av ilska! Det faktum att jag dessutom överdoserat kaffe denna morgon gör väl inte saken bättre kanske.. Men men.

Jävla as säger jag bara! Om inte detta löser sig så kan ni fet-hajja att Tele 2 kommer att gå under! Jag ska polisanmäla dom jävla idioterna och kontakta media med så mycket skit-info att dom kommer vara tvungna att lägga ner det där jävla runk-bolaget!

Så jävla typiskt att det ska hända MIG! Jag är ju inte direkt känd för att vara den som säger ifrån till säljare.. Jag är en sån som öppnar dörren när Radio/tv-tjänst knackar på dörren när jag har tvn både påslagen och väl synlig för besökare.. Man kan kallar mig klantarsel, man kan kalla mig mespropp, man kan påstå att jag är världens lättaste att prata omkull med sälj-snack.. Allt detta ligger det en viss sanning i, absolut, men INTE den här gången! FAKTISKT!

Jag har fått dörröppnar-förbud av Baby om jag inte vet vem det är som plingar på, min mamma har fått mig att repetera meningen: - Nej tack, jag är inte intresserad! - flera gånger, för att jag inte ska gå på sånna här dumheter någe mer.. Men vad hjälper det när man bli lurad?! INTE ETT SKIT ska jag meddela er!

Oärliga säljare borde stympas, hängas och brännas på bål. Efter att man gjort det ska man spika upp resterna på en stor jävla pelare mitt i centrum så att alla som går förbi kan spotta på liket, när de sedan suttit där ett par veckor och det bara är smul kvar av dom jävla asen så kan man gott slänga dom på hög i en kontainer märkt med brännbart och sedan kan man elda upp det lilla som finns kvar.

Det vore nåt. Då skulle jag må lite bättre. Ska nog skriva ihop ett förslag till regeringen och försöka få igenom min idé.


Nej nu håller jag på att kissa på mig. Nu ska jag gå på toa, sedan ta en nu snus och försöka lugna ner mig.. Det här kan ju aldrig vara bra för blodtrycket!

Hejsvej, förbannad tjej!


Död åt Frank! Jag säger som Zazu (Lejonkungen för den som inte vet), han skulle bli en trevlig matta!

Kommentarer
Postat av: MADDI

Fyfan vilken jäkla fårskalle han är, dendär frank!!!;)

2012-02-02 @ 13:01:34
URL: http://eazycover.blogg.se/
Postat av: Nocke

Frankmatta låter mer intressant än Frankphone. Han är helt klart i fel branch.

2012-02-02 @ 21:14:21
Postat av: Jb

Från och med att ha läst Maddes kommentar ignorerar jag nu hennes existens..



PS, Dibbs på mattan!

2012-02-05 @ 23:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0