Stackars mig

Bästa Myri har varit en god själ och hållt mig sällskap måndag, tisdag och idag. Idag har vi setat och spelat skitgubbe i stort sett hela dagen, så inihelskotta roligt. Hon vann med 12-5 i matcher, men det var kul ändå! Jävla tur-olle ♥

Myri drog iväg på äventyr på eftermiddagen och i samma stund som hon är på väg utanför dörren så kommer svärmami hit och hälsar på en sväng, himla trevligt! När hon sedan var på G härifrån så kom Myri tillbaka i sällskap av Mami och en väldigt välkommen semeltårta. Mumsigt värre! Även Jibroo hittade hit på kvällskvisten, så som ni hör så har jag haft folk omkring mig hela tiden idag. Har inte gjort mig någonting, bara varit myspys.

Nu är jag dock helt ensammen.. Eller ja, Jacken är ju naturligtvis hemma men han sover sedan cirkus 2 timmar tillbaka. Har kollat på Sveriges Mästerkock, mitt och Babys program.. Kändes inge bra att kolla själv. Nu hade jag ju ingen att häva ur mig mina alltid lika vittsiga och knivskarpa kommentarer till. Det är ju halva nöjet, men inte alls lika kul när man är själv.

Tycker lite synd om mig själv just nu, hörs det kanske? Skulle tro det va..
Bu-fucking-hu.

Som grädde på moset så har jag fått jordens jävla innåt-finne mitt på nästippen som gör så inihelvette ont att jag knappt kan göra eskimå-kyssar på Jacken. Livet är allt bra tufft ibland!

Men nu ska jag sluta gnälla och gå och lägga mig istället.. Så att det fortare blir fredag och min andra halva kommer hem igen.

Pussnatti med er!


Kommentarer
Postat av: maddi

skickar en stor kram <3

2012-02-15 @ 21:46:21
Postat av: matildus

det måste vara en epidemi som spökar, eller så smittar din finne via cyberspace, har en likdan jävel mitt på snoka som SMÄRTAR!

2012-02-16 @ 09:55:39
Postat av: Anonym

Fick ett mail från Rudolf han har fått sparken av Tomten Citat"din mule är ju bara ett jävla halvljus jämfört med dom som finns på Borgaregatan i A-boga"HAHA ja e så j-la rolig!!!!!!

2012-02-16 @ 16:41:05
Postat av: Anonym

Fick ett mail från Rudolf han har fått sparken av Tomten Citat"din mule är ju bara ett jävla halvljus jämfört med dom som finns på Borgaregatan i A-boga"HAHA ja e så j-la rolig!!!!!!

2012-02-16 @ 16:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0