Skalbaggekrabba

Hittade den här godingen på badrumsgolvet imorse.. Dom är tydligen inte helt vanliga (vad vet jag..), jag har sett två i mitt liv. Hade helt klart klarat mig utan den synen.


Tur som fan att den var så pass liten.. En sån här i större format hade gett mig en hjärtattack på stört.

Första gången jag såg en sånhär skickade jag ett sms i panik till min far, som på den tiden var min granne och den jag alltid ringde till när jag hade ett äckligt djur i lägenheten som jag ville bli av med. Sms:et löd: - Jag har en skalbaggekrabba på spisen!

Fick senare veta att dom visst heter Bokskorpion, men med tanke på att jag var i paniktillstånd så tycker jag allt att min gissning var helt okej. 

Mindre trevliga djur. En sådan varselse som man skulle kunna tycka att han däruppe gott kunde ha skippat att skapa..
Eller vad säger ni?


Kommentarer
Postat av: maddiiiiiiiiis

hahahah fyfaaaaaaaaan ja orkar inte me dig hahahahhahaha <3

2012-02-06 @ 17:49:34
URL: http://eazycover.blogg.se/
Postat av: Nocke

Vad är det med dej och krabbor? Först i skorstenen på pepparkakshuset, sen i badrummet.

2012-02-06 @ 22:03:18
Postat av: SV:

Vet inte Nocklish, they just keep coming to me!

2012-02-07 @ 11:13:59
URL: http://tableforone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0