Mina svar på utmaningen

4 TV-program jag ser:
- Grey's Anatomy

- Sveriges Mästerkock

- Ellen
- Så ska det låta

4 saker jag gjort idag:

- Handlat

- Pysslat hemma

- Myst och busat med Jackis

- Degat i soffan

4 saker som jag längtar efter:

- Värmen
- Allt, allt, allt som har med Jack att göra
- Grillkvällarna på våran nya uteplats i sommar
- Sweden Rock!

4 saker på önskelistan:

- Hoppgunga till Jacken
- En vinstlott

- ..

- ...

4 saker jag avskyr:
- Lögnare (läs försäljare.. Men tro inte för en sekund att jag är bitter)

- Falskhet

- Besserwissrar (ja men kom och anmärk på stavningen då era jävlar)
- Strumpludd


4 låtar jag lyssnar på just nu:
- Men hallå vi har gått igenom det här.. Jag lyssnar inte på några "just nu-låtar"



Det var min lista det, har inga jag kan utmana då den här listan vandrat runt ett tag nu och de jag skulle kunna utmanat är redan svarat på dessa frågor. Eller ja de klart, Tildus, du har inte gjort det. Så varsågod, nu är du utmanad!


Kommentarer
Postat av: Jb

Joru, strumpludd är livsfarligt..

2012-02-05 @ 23:30:24
Postat av: Tildus

Hahaha din jäkel!!!

Fixar den bär ja får tid ;)

2012-02-06 @ 17:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0