M to the åndag

Jaha, imorse drog min stora prins iväg på äventyr.. Saknar honom redan, trots att dagen hittills inte är någon annan måndag olik egentligen.. Men bara vetskapen om att han inte kommer att komma hem ikväll gör att jag får en klump i magen och gråten sätter sig i halsen. Töntigt? Må så vara. Men jag är en stolt tönt. Så det så.

Lovade ju mina kära läsare en titt på vitrinskåpet idag, så här får ni två bilder. En före och en efter, logiskt va? Mja, sån är jag.


På den första bilden är det egentligen julgranen som står i fokus, men i bakrunden kan man skymta vitrinskåpet i sin gamla skepnad. Den andra bilden visar skåpet som det ser ut idag. Cleant, maffigt och svart, precis enligt planerna. Om ni klickar på bilderna så blir dom större, finulrigt som fasen.

Vad tycker ni, visst vart det väl bättre? Inte för att det på något sätt var fult innan, men nu passar det bättre in med det övriga möblemanget i våran lägenhet. Vi är hel-nöjda!

Jackisen sover förmiddag, och jag sitter här som vanligt med min kaffekopp.. Funderilurar på om jag ska ta och slänga in lite tvätt i maskinen.. Ja, så får det nog bli.

Hörs senare, Pusshejs!

Kommentarer
Postat av: Fiffi

Haha först trodde jag du va knäpp som la upp bild på julgranen som förebild, sen läste jag;) haha. Skitsnyggt! Men det visste du ju;) in m bild på sängen nu:)))

2012-02-13 @ 12:07:03
Postat av: Svärmami

Satan i gatan, va snyggt det blev! Bra jobbat!

2012-02-13 @ 13:21:56
Postat av: tildus

ääääckligt jävla snyggt blev det, är ju som ett nytt skåp!

Bra joppat !

2012-02-13 @ 14:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0