Ge mig ett F..

Äntligen fredag! Denna uuunderbara veckodag, alltid lika välkommen!

Ska ta tag i trasan snart tänkte jag och göra lite fint och fräscht här hemma, på med musik och sen bara köra. Gör det hela bra mycket roligare!
Senare kommer Mami förbi med ännu mer presenter till våran lilla skatt, denna gång är det duplo som ligger i paketet. Okej, än sålänge kommer han inte att kunna göra annat än dreggla ner det och stoppa i munnen, men när han blir äldre kommer han att ha himla skoj med det!

Baby slutar ju tidigt idag också, så det blir fredags-shopping som vanligt och sedan fredagsmys för hela slanten. Wonderbar!

Hojtar till en sväng senare, kanske med lite bilder på det "nya" vitrinskåpet. Vad tycker ni om det? Bra? Bra. Ni säger ju knappt någonting, så jag får helt enkelt svara för er. Hörde jag bra? Härligt!

Pusshejs!


Kommentarer
Postat av: E

B to the R to the A! Vi vill se. Även fast jag redan vet hur snyggt det blev ;)

2012-02-10 @ 12:36:26
URL: http://rockndoll.blogg.se/
Postat av: Fiffi

Va sötisen är duktig!!:) ha en mysig helg:) ses nästa vecka;)

2012-02-10 @ 14:41:12
Postat av: Emma

Det låter bra;) o gudars så söt man kan vara då:)

2012-02-10 @ 21:28:03
Postat av: maddiii

Neee men fy i helvete!!!!! Världens finaste!!!!!!!!!!!

2012-02-11 @ 09:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0