Förlåt då

Ni är några tappra själar som håller er kvar här på min lilla blogg, kul att se!

Idag blev det ett besök hos tandläkaren, den före detta blåsan som kom och hälsade på i min mun innan jul har fortfarande inte försvunnit.. Anledningen till att jag skriver före detta blåsa är för att det inte är en blåsa längre, utan mest bara ett stort hål. En krater. En himla smärtsam sådan dessutom, så idag besökte jag som sagt tandis för att få bukt på skiten.

Tänkte mig typ rengöring och penicillin, men tji fick jag.. Min visdomstand fick tydligen inte plats, vilket gjorde att jag bet mig i tandköttet/kinden bakom. Hårt. Detta skulle inte bli bättre sålänge tanden satt kvar, så det fanns liksom inget annat alternativ än att dra ut den.

Såhär löd mitt & tandis samtal i korthet:
- Tror inte att vi ska ta bort den idag såhär spontant. Eller.. Äh, vad säger du.. Ska vi ta bort den?
- Jafan, kör på.

Blev alldeles pirrig och kunde inte sluta fnissa.. Varför vet jag inte riktigt. Men jag tänkte att när jag ändå var där så varför inte liksom?
Så vi körde på! Fort som fan gick det och jag kände inte ett smack, där kan vi snacka skicklighet. Inte undra på att självaste Persbrandt går till den här killen, han är ju helt fantastisk.
Hur ball är jag förresten, som har samma tandläkare som Persbrandt? Lite status är det allt. På tal om något helt annat.

Fiffilutt & Söt-Hugge tittade förbi en sväng på eftermiddagen, senare kom även min far förbi och fick sig ett gott skratt då halva mitt ansikte inte alls ville vara med och röra sig efter bedövningen. Kul att man kan roa folk, eller hur.

Mami kom även hon förbi en sväng efter att hon slutat jobbet, busade och lekte med lille skatten medans jag slängde i lite färg i min fina Babys barr.

Nu ligger jag som vanligt som en klubbad säl i soffan, ingen större förändring sedan sist jag skrev med andra ord. Ni har inte missat så mycket, men jag får väl lov att bli bättre på att uppdatera er med allt trams som händer. Om ni vill förstås, höhö.

Pusshejs med er!

Kommentarer
Postat av: "Moster" Jessica

Welcome back... Klart vi vill läsa ditt trams!! :-)

2012-02-29 @ 11:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0