Ändrade planer och Premiär

I fredags blev det lite ändrade planer, Mami ringde nämligen och frågade om vi inte skulle ta och käka tacobuffé på Ågården, och det tyckte vi lät som en ypperlig idé så vi körde på den! Gott som fasen var det, trots att jag inte är jätte förtjust i tacos så kittlade det dödsskönt i kistan.. Så att säga. Riktigt trevlig kväll!


Jacken var såklart med, busade och lekte precis som vanligt. Underbara lilla troll!

Lördagen spenderade vi ute i Hällarna, himla mysig vinterdag! Åkte fyrhjuling på isen, åt god mat, drack varm choklad, åkte pulka, lirade lite hockey och så vidare. En riktig ute-dag, massor med frisk luft. Perfekt!


Lilla Skatten åkte pulka för första gången, satt som ett tänt ljus hela tiden. Det var nog välldans spännande! Sötare kille får man ju leta efter..

Den här dagen har vi bara mysat och gjort i stort sett ingenting.. Ja, vi sket i att det var årets finaste vinterdag. Vi tog en riktig hemma-mysdag tillsammans för att ladda upp inför en vecka ifrån varann. Den här söndagen har känts lite som de söndagar förr då min kära fortfarande bodde i Norge.. Det var tungt. Lite så har jag kännt idag..
Vad ska jag göra utan honom hela veckan liksom? Bara en sån grej som att sova själv. Jag kommer inte ens ihåg hur det är att sova själv! Vi har bara sovit utan varann en natt sedan vi blev tillsammans och det var precis i början.. Det är över 2 år sedan. Det här blir det längsta hittills som vi är ifrån varann. Kommer att sakna ihjäl mig känner jag..

Tur att Myri kommer att hålla mig sällskap och att Emelie kommer hem i veckan. Annars hade det nog blivit bra många fler tårar än vad jag redan räknar med att det kommer bli.

Ja, jag är en tönt.  Men så är det när man är kär!

Nu har vi precis kollar klart på Kontoret (vem fa-an kom på att ge Ove en egen serie?!), snart slår vi på en film och fortsätter att mysa järnet.

Kul med respons på det föregående inlägget förresten, bilder på vitrinskåpet kommer imorgon.

Pusshejs med er!

Kommentarer
Postat av: maddiii

åhh jag vill vara med o mysa!!! jobbar halv dag imorgon, o sen är jag ledig tisdag, onsdag ju!!!! :):)

2012-02-12 @ 21:08:38
URL: http://eazycover.blogg.se/
Postat av: E

Men du slipper åtminstone sova själv en natt :-) Wiiho, pyjamasparty!

2012-02-12 @ 22:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0