Ad Infinitum

Idag fick jag hem ett efterlängtat paket på posten med en present i, och eftersom att min fina Baby är bortrest över Alla hjärtans dag (och för att jag inte kunde hålla mig..) så bestämde jag mig för att ge honom det ikväll istället.

I paketet låg det två likadana armband, ett till mig och ett till honom, med texten Ad Infinitum på - Latin för I all oändlighet.


Armbandet kommer från Style by Tyra. Enkelt & snyggt om ni frågar mig!

Ingen svindyr present, men det är ju faktiskt tanken som räknas. Och eftersom att vi planerar att vara tillsammans för evigt så tycker jag att det passade riktigt bra!

Nu är det snart dags för Lilleman att sova, blir nog en tidig kväll för oss också.. Så vi hörs mer imorgon.
Pussnatti med er gott folk!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Men ni var ju så självklara så jag brydde mig inte ens om att skriva med er :) Armbandet var huuur fint som helst också! Pusselii

2012-02-08 @ 08:15:06
URL: http://rockndoll.blogg.se/
Postat av: Fiffi

Dom va fina!!

2012-02-08 @ 09:58:24
Postat av: Pierre

Älskar dig baby!!!

2012-02-08 @ 10:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0