Fredagskänslan, ni vet..

Det var en fröjd att kliva upp idag, rent och fint överallt! Underbart.

Skrev förut att jag fortfarande lider av söndagsångest trots att jag är mammaledig, och visst.. Det suger, men en positiv grej med att dagarna fortfarande känns som vanligt är att fredagskänslan man får i magen när denna underbara dag infinner sig inte heller har försvunnit!
Det är fortfarande fredags-mys, helg och ledighet som gäller och jag älskar det!

Längtar tills Jacken är stor nog att uppskatta (förstå mig rätt nu..) fredagsmys.. När han blitt tillräckligt stor för att vara med och välja vad vi ska äta till middag, tillräckligt stor för att plocka ihop sin egen godispåse och tillräckligt stor för att längta hem till Disneydags (eller ja, vad det nu är dagens ungar tittar på..).

Det jag försöker säga är att den fredagskänslan är den bästa som finns och jag ser fram emot att våran skatt ska få känna den han också ♥

Nu blir det en skvätt kaffe till och sedan är dagen igång.
Pusshejs med er, ha en kanonbra fredag!

Kommentarer
Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

ja :D

/ http://smnmode.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0