Café-häng & side-cut

Igår började vi dagen men en fika på stan med Papi, efter en stund kom Baby dit och senare tittade även JB förbi. Trevligt trevligt!
Satt kvar där ett ganska bra tag innan det var dags att bege sig mot frissan, dags att ansa barret.. Spännande. Blev inte riktigt som jag tänkt mig dock, var ute efter en mindre uppklippning bara men kom därifrån med en längre variant på side-cut. Hur som, löjligt nöjd blev jag iallafall!

Begav oss hem till mor min en sväng, sa hej och umgicks en stund för att sedan kila vidare mot Athena.. Bara jag & Baby. Helt galet, det var inte igår direkt! Baby bjöd mig på trerätters, vi satt och njöt och hade det oförskämt bra.. Det var vi fanimej värda tycker jag. Sedan tillbaka till Mami, hämta favvo-klutten (som förövrigt hade sovit hela tiden), och efter det hem igen.
Satt uppe bra länge innan Lilleman ville sova igen, när han väl blev trött så var det dags för bingen för oss också och därmed var den mysdagen slut.

Helt underbart!


Igår-morse, frosten syns tyvärr inte.. Men fin bild ändå tycker jag.

Den här dagen har spenderats på caféet även den, en riktig slöfock dag faktiskt.. Kvällen kommer att forsätta i samma anda, zipperallen är redan på och vi har bunkrat upp med cola och godis.
Fyfan i helvette, jag älskar mitt liv!

Hojtar kanske till en sväng senare, ha en underbar lördagskväll!
Pusshejs!


Igår var det jeans-premiär för våran glada lilla snutt, fyfasen va stor han har blivit!
Jeansen köpte vi förresten när vi passerat v 12 av graviditeten, minskad missfallsrisk! Det firade vi med en tur till Sthlm för lite baby-shopping.

Kommentarer
Postat av: Morbruschan

Han är ju världens fiiinaste!!! :)

2011-10-19 @ 08:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0