Shoppingtur & Babygym

Blev en tur till Köping efter promenixen, det enda jag egentligen "behövde" var en liten box som alla nappar kunde ligga i.. Onödigt att åka iväg för kan man tycka, men det var mysigt att bara strosa omkring också!

Tess köpte en napp-box när GusGus var på G, en i porslin med monster på. As söt, en sån ville jag ha! 
Men så när jag väl hittade den så blev jag snål.. Hittade en annan istället, som helt klart passar våran stil bättre. Det är visserligen en sparbössa, men funkar lika bra som napp-box!


Ap-snygg napp-box, om jag får säga de själv..

När vi kom hem igen så hade jag fått mail, babygymet som vi väntat på i cirkus två veckor hade kommit! Fint som fasen var det, och uppskattat av lilleman också verkar det som!

Sötaste killen i stan..

Nu är det dags att svira om till myskläderna, fick en Zipperall av min bästa Baby i födelsedagspresent förra veckan (ja, jag fyllde år den 4 okt, grattis på mig!), och det är nog tamejfan det skönaste jag haft på mig i hela mitt liv!

Pusshejs sålänge!

Kommentarer
Postat av: tildus

Underbara unge, vackrast i världen är han!

2011-10-10 @ 19:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0