Paj vare här..

Blev en helt okej lång promenix, klutten sov dock inte så mycket som jag hade hoppats på.. Låg mest och rävlurade lite. Men det gjorde väl sitt det med.
Köpte med mig hårfärg åt både mig och Baby, fick även med mig ett pannband, ett par vantar och ett par örhängen från Tittin. Fint som snus! Slipa frysa om lilla örat i fortsättningen, inge fel.

När vi kom hem igen så hängde Maddi, JB & Emelie med upp på lite kaffe. Riktigt trevligt! Blev lite myspys med Jacken också, som för första gången fick ligga i tant Emelies knä.. Det gillade vi minsann!

Nu har han dock ont i magen igen.. Mitt hjärta går snart sönder, finns ingenting som hjälper och jag gråter av hjälplöshet.. Mitt älskade barn, skicka över allt det onda till mamma.. Snälla, jag gör vad som helst! ♥

Det enda ordet som kommer upp i mitt huvud när han skriker av smärta är Orättvisa, finns inget som helst ondt i denna lilla människa och så får han lida så.. Det borde finnas någonting för gravida att äta så att omställningen från magen till stora världen inte blir så brutal för de små.

Ost/skink/broccoli paj till middag idag, när den ska ätas återstår att se..
Håll en tumme eller två för att magontet släpper snart.

Pusshejs.


Mitt hjärta, min skatt.. Min underbara, underbara guldklimp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0