New record

Igår hade jag ett all time record på besöksfronten, riktigt kul måste jag säga! Vet att det förmodligen beror på att Myri länkade mig igår, men förhoppningsvis blir några av er mer än engångsbesökare!

Just nu ligger Jackieboy och sover brevid mig, jag passar på att dricka lite kaffe och äta frulle.. Nu gäller det ju att äta när man väl får tiden, och då är det ju smart att välja något som man står sig lite på. Föråt mig på havregrynsgröt för länge sedan, men med några enkla medel så är jag nu på banan igen vad gäller gröt-ätandet!


Finns ingenting som inte lite blåbär kan fixa!

Under tiden som jag skrivit det här så har Lilleman vaknat, blitt bytt och ligger just nu och äter.. Multitasking har blivit min grej!


Alldeles nyvaken

Får väl se till att starta dagen nu då, promenix med vagnen kanske?
Så får det nog bli.. Pusshejs sålänge!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Men det där är ju blåbärsgröt med lite havre i ;) Då är det ju ingen sport!

2011-10-13 @ 12:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0