Litervis med kaffe och krossade ljuslyktor

Dagen blev inte riktigt som planerat, istället för fika på cafét så blev det kaffe uppe på berget hos Jeanette.. Inte mig emot! Lika trevligt som alltid, Lilleman var givetvis med han också och visade upp sitt stora fina leende. Han är bäst!

När vi fikat ett tag så tog vi vårt pick och pack och åkte ut på Sätra, sa hej inne hos Pappa en sväng och for sedan vidare in på Dollar Store. Shoppa loss lite, köpte bland annat en sagobok till Jacken.. Han har ju börjat kunna sitta lite smått i knät, så det börjar ju bli dags att köpa sagoböcker nu så att man kan krypa upp under en filt och läsa lite! Myyyys.

Köpte även ljuslyktor, ett tre-pack med lyktor i tre olika storlekar, packade upp dom när jag kom hem och lyckades ju naturligvis slå ihop den minsta med en av de andra så att den gick i kras på en gång.. Balle. Faaasen va trött jag blev. Men men, två är ju snyggt att ha ståendes också.. Eller hur.

Nu är det Pengarna på bordet som går på tv'n, efter det börjar filmen Gamer på TV11.. Får se hur långt in i filmen jag kommer innan jag somnar sött.

Pussnatti med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0