"Ledigt"

Japp, bloggen har fått vila i helgen.. Snällt av mig, eller hur.

Just i detta nu har jag en trött liten kille som ligger brevid mig och sover, helt slut efter morgonens bus-stund. Underbara lilla troll!

Tog en massa kort på honom, men man lyckas ju sällan klicka exakt i rätt tid för att få med det där underbara leendet (den här gången lyckades jag ju, ioförsej..) så jag bestämde mig för att filma en liten snutt, och vet ni vad? Jag fick med han första skratt! Det mest underbara lilla ljud jag någonsin hört i hela mitt liv, och jag har det på film!

Sån tur har man ju bara inte! Lyckliga jag!


Världens finaste kille!

Nu ska jag suga i mig en skvätt kaffe till och sedan som vanligt ta tag i dagen. Morbror JB ville träffas och fika lite.. Inte med mig, med Jacken såklart, men jag ingår liksom i paketet. Vare sig man vill eller inte. Höhö.

Vi hörs senare, då ska jag berätta någe skoj för er..
Pusshejs!

Kommentarer
Postat av: mormor

Fan va gooooooooooooo han är!!

2011-10-31 @ 11:08:50
Postat av: maddiii

det är ju inte klokt vad fin han är!!!!!!!!!! <3

2011-10-31 @ 15:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0