Hallåå där!

Just nu ligger skatten och sover i mitt knä, blir aningen bökigare att blogga än det varit förr.. Men vad gör det om hundra år!

Jag har haft svårt att ta tag i bloggandet, av en enkel anledning.. Det skulle bli betydligt mer personliga inlägg än tidigare, och sånt kan jag tycka känns lite.. Skrämmande.
Mitt liv kretsar numera omkring min familj, min alldeles egna lilla familj, och jag kunde inte vara lyckligare! Men att skriva om andra än mig själv och om allt som hör till, är stort.. För mig är det stort, men nu ska jag göra det ändå. För jag kan inte hålla mig längre!

Saknar skrivandet som en galning, det händer så oootroligt mycket i mitt liv just nu och jag känner att jag måste få ur mig åtminstone en bråkdel av det!

Så.. Ställ in er på aningen mer personliga inlägg, massor med bebis-snack och en hel del foton på våran lilla skatt. Låter det som något som kan intressera er så kommer ni förmodligen att trivas ganska bra med förändringen!

Nu ska jag sätta igång den här dagen på riktigt, har inte vaknat helt och fullt än trots att jag varit uppe sedan kl 06.30..

Pusshejs!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Välkommen tillbaka! Din blogg har varit saknad :)

2011-10-10 @ 11:44:41
URL: http://emeliellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0