Fläskfilé & julmusik

Det var mycket mys-snack igår känner jag, men det är faktiskt mest det som mitt liv består av just nu.. Älskar det! Och den här årstiden är det högst tillåtet att inte göra mycket annat än att mysa, det hör liksom hösten till!






Nu har jag precis avslutat en ap-god lunch hemma hos Maddi, hon lagade fetaostfylld fläskfilé med pressad potatis och svampsås och till det en grekisk sallad åt oss dagen till ära.. Inte varje dag det är soff-häng at her place inte! Fysatan i gatan va gott det var, ville liksom inte bli mätt.. Men oj, det blev jag. Muuumma!

Jacken ligger just nu i moster Mys knä, stortrivs gör han.
Nu ska jag slänga mig i soffan jag med.. Spotify går varmt här och det är julmusik som dånar ur högtalarna.. Jag skiiiter i att det är för tidigt! Über-mysigt är vad det är, och blir man glad av det så varför inte liksom?

Hörs senare gott folk, Pusshejs med er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0