Fiskpinnar & hyrfilm

Fick bli en klassiker till middag idag, fiskpinnar med mos och spenat. En rätt som bekräftar det faktum att det inte behöver vara avancerat för att vara gott! Och hyffsat snabbt går det att göra också, och det gillar vi ju.. Snabbt och gott!

Nu har vi precis slagit på en film, Unknown visas ikväll. Spännande, har velat se den sedan jag såg trailern. Liam Neeson har på senare år blitt en av mina favvo skådisar, så förhoppningarna är ganska höga.. Kanske lite för höga, men jag ska försöka att inte jämföra denna film med filmen Taken. Då blir det förmodligen en flopp direkt.

Bjuder på en bild på våran vackra skatt när han låg på golvet hos Moster Maddi idag, sötare kille får man fanimej leta efter..

 
Mitt lilla troll ♥

Nej, nu börjar det bli spännande i filmen här och så har en viss liten klutt vaknat och vill ha mat. Fullt ös medvetslös!

Hörs imorgon, Pussnatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0