Utvilade i stormen

Det blåser storm ute, inte en snöflinga så långt ögat når.. Men jag är på topphumör ändå! Det är ju trots allt fredag, dessutom har vi haft två perfekta nätter i rad nu, så vi är utvilade och glada både jag och Skatten! Ett napp-instopp inatt och så matning imorse innan Baby gick till jobbet, sedan somnade vi om som stockar och vaknade lagom till Jims Värld. Vi har sovit som prinsar och prinsessor med andra ord, underbart!

Nu ska jag busa med Jacken och sedan betala lite räkningar, idag blir det förhoppningsvis häng på stan med Halena, eventuellt hänger Tess, August & Felicia på också. Kul!

Ha en kanonfredag mina vänner, Pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0